Elämä konkurssiuutisen jälkeen . Lähti siis työpaikka kun ta hakeutui konkurssiin. Sitten lapseni kertoi miten ahdistunut on, kun minulla kuulemma on alkoholiongelma. täällä kotona ei voi olla, kun ryyppään aina. Noh, mitäpä siihen voi sanoa, jos toinen näin kokee. Multa alkaa nyt loppua viimeinenkin elämänilo. Kaksi vuotta opettelin miltä tuntuu mennä työhön jossa mua arvostettiin ja luotettiin, mua kohdeltiin ihan ihmisenä. Opettelin luottamaan ihmisiin, mutta se nyt oli taas vaan elämän helevetin hauska vitsi. Mulla ei ole mitään tarjota enää kenellekään, niin ihan nyt vaan totean, että vitut, aivan sama, tää ja elämä se mitä se mun kohdalla tarkoittaa, saa loppua jo, ei kiinnosta enää.