Tänään pesin ikkunat, ja koska se vaan on ihan persiistä, ja olen taas yksin, hain kaljaa illaksi. Olen selaillut vuoron perään tiktokia, facea ja tinderiä, ja sit vaan ykskaks tajusin, että nyt olen ihan vapaa. Vapaa kaikista existä ja vanhoista säädöistä. Tein sellaisen noitanaisen taian, poltin kaikkien vanhojen nimet Liekin alla ja pyysin vapautusta, ja se on toiminut. 
Ja mulla piti olla Tinder-treffit, ekat ikinä, mutta oharit tuli sieltäkin. Eikä ees vituta. Mä en oo hyvä, kelvollinen, kaunis enkä mitään, mutta olin rehellinen. Eikä tyyppi ikinä tullut paikalle. Ja nyt istuin parvekkeella, ja tajusin ykskaks että olen todella vapaa kaikesta. Ei exiä, ei mitään menneisyydessä, kaikki tyhjää täynnä. Onko se hyvä vai huono? Puolet elämästä jäljellä, jos luoja suo, voin tehdä mitä vaan. Ja silti muut ihmiset määrittää sen mitä voin tehdä. Onko joku muu samassa tilassa?