Mitähän ihmettä mulle tapahtuu... 

Asuntokaupat sovittiin, sain kuin taikaiskusta itselleni vuokra-asunnon. Olen tehnyt muuttoilmoituksen, nettisopimuksen ja osoitteenmuutoksen. Olen vuokrannut pakettiauton, varannut ajan auton huoltoon, pakannut tavaroitani, ja laittanut exälle viestin, jossa kerroin että nyt helpottaa siinä määrin, etten tunne enää katkeruutta tai vihaa.

Ja kaikki viikon sisällä? Mulla on olo, kuin sais happea eka kerran kymmeneen vuoteen, uni ei tuu vaikka kroppa huutaa lepoa. Olen stressaantunut, mutta hyvällä tavalla. Herään aamulla, enkä malta odottaa että pääsen ulos, mitä helvettiä?!?

Olen niin innoissani, oudosti latautunut, etten käsitä itsekään. Viesti exälle oli taas sellainen hetken aivopieru, jota melkein kaduin heti lähetettyäni, mutta en sittenkään kadu. Musta tuntuu, että se mitä heille kuuluu, ei kiinnosta enää. Olkoot onnellisia jos ovat, tuntuu väärältä vihata ja väsyttävältä. Karmaan luotan edelleen, jos mun maaninen vaiheeni kohta vaihtaa suuntaa, en usko itsekään että ajattelen näin? Niin paljon on tullut pettymyksiä, että realistisesti odotan sitä palautusta maan pinnalle, mut nyt on niin hyvä olo,

Outoa, niin outoa....