Mennään nyt tammikuuta 2016.

Jouluna ei ollut lunta, uuden vuoden jälkeen alkoi pakkaset -24, sitä kesti reilu viikko. Käytiin tänään iskän luona tekemässä sisustusoperaatio, vähän kukkaa sinne tänne ja tavaroiden siirtoa pisteestä a pisteeseen b. :), hauskaa, ja isille tuli hyvä mieli :).

Ja takas työhön....voi huoh....olin tällä viikolla ip-vahtina. Täysin turhaa hommaa istua iltamyöhään + kymmenen sällin takia, mutta tehdään ny niinku päällikkö haluaa. Ainoa ilo koko hommassa on, kun joku huomaa, että henkilökunnalta jäänyttä piirakkaa saa syödä mielin määrin. Ja vein kuulkaa Oivariiniäkin tarjolle. Wau, miten hienoa. Yritän suhteutettaa tätä hommaa itelleni niin, että jonain päivänä joku näistä tyypeistä on Isossa Asemassa, ja se muistaa miten "se yks täti silloin  kerran kysys multa just oikeella hetkellä, onko kaikki hyvin", ja mä olin just se täti. Ja sit siitä tyypistä tuli puolustusministeri taijotain...

Koska tällä hetkellä tuntuu, ettei mun työllä oo mitään merkitystä. Menen joka päivä sinne, katson asiakasmäärät, mietin toteutuksen (millä ei oo mitään merkitystä, kuin oikeastaan vaan sillä hetkellä), yritän toimia asiakkaaseen nähden ripeästi ja huomaavaisesti, vaan todetakseni jälleeen kerran illan päätteeksi, ettei kukaan edes huomannut, että mä olen ollut töissä.)

Etenemismahdollisuutta meillä ei ole, palkka kulkee tes:sin mukaan, ei poikkeamia, ja työtehtävät muuttuu, jos päällikkö niin haluaa, ammattitaidolla ei ole mitään tekoa listoja suunnitellessa. Vuokrafirman tyypit saa mahiksia, kun osaavat nuolla....Olen niin helvetin pettynyt tähän yhteiskuntaan, rikkaat määrittävät palvelutason, tavikset yrittävät toteuttaa, ja köyhät katsovat vierestä. Täällä ei enää anneta arvoa inhimillisyydelle, toisen arvostamiselle, rehellisyydelle eikä moraalille, kun itellä vaan jotenkuten menee hyvin, niin muista ei väliä.

Katoinpa vaan huvikseni lakialoitteet, ja 35000 ääntä on annettu aloitteelle, joka puoltaa Suomen pohjavesien myymistä ulkomaalaislle, kun taas kansanedustajien palkan pienenentämisen 

vähentämiseksi sai kaikki 220000 ääntä, ja kuitenkin edelleen nämä ääliöt sanankäänteineen ja turvallisine lausuntoineen saavat nauttia + 6000e/kk, eli siis mihin muka vaikuttaa kansanääni?!? Miten helvetissä sinä pystyt vaikuttamaan omaan tulevaisuuteesi????


Vittu Suomi, olen vähän saatana pettynyt sinuun :(