Tovi taas vierähtänyt viime kirjoittelusta, Korona, laiskuus, liika elämä jne.

Noh, tammikuussa siis tapasin itseäni nuoremman miehen, joka oli alkuun miellyttävä tuttavuus, lupaili kokkaavansa ja vievänsä mut reissuille ja mitähän kaikkea muuta shaibaa. Helmikuussa pyysi minulta rahaa lainaksi, alkuun muutamia kymppejä että sai tupakkaa kaupasta, no problem, mehän nähtiin jatkuvasti eikä tullut mieleenkään etteikö hän hoitaisi lainojaan pois. Sitten tuli laivareissu, ja lainasumma olikin 200€. Nieleskellen lainasin rahat, koska tämä vannoi pyhästi maksavansa seuraavan viikon tiistaina takaisin kun palkka tulee.

Sanomattakin voitte vaan arvata, sainko rahani takaisin...(kiukkuemoji). Olen pyytänyt kauniisti ja vähemmän kauniisti lainan lyhennystä, ja lopulta laitoin tyypin isälle sähköpostia, jonka jälkeen sainkin osasuorituksen "korttiostoksilla"autotarvikeliikkeeseen. Velka pieneni puolella.Tyypillä on sana hallussaan, ja vaikka olen kuullut lauseen "homma hoidossa, sun rahat on tulossa", ei ole loppusuoritusta näkynyt. Alan olla jo siinä pisteessä että lähden selvittämään seuraavaksi petosilmoituksen tekemistä, vaikkakin poliisia tuskin kiinnostaa tyhmän ämmän rahapula...

Se siitä deittielämästä. Viikkojen aikana olen törmännyt muutenki epäilyttäviin tyyppeihin, yksi lähetteli aneluviestejä seksistä viikko toisensa jälkeen, eikä tajunnut lopettaa vaikka miten torjuin, sitten sain kuulla että hän vonkaa kaikilta, joten oli helppo laittaa estot päälle puhelimeen, jonka jälkeen olen saanut olla rauhassa. Yksi tyyppi tuli tänne muutama kuukausi sitten iltaa viettämään, ja olisi halunnut että minä maksan taksin kolmenkymmenen kilsan päähän baariin jossa olisi ollut joku häntä kiinnostava muija, ja tämäkin sitten luuli tosiaan että meillä olisi jatkoa luvassa...Elämäni rakkaustarinan sain loppumaan, kun ilmoitin miehelle, että kerron tämän naiselle miehensä seikkailuista kanssani, muutama paniikinomainen puhelu ja monen vuoden juttu oli puhallettu pois, ja nämä jatkavat parisuhdettaan autuaan onnellisina.

Kertomani perusteella olen siis aikamoinen lunttu, mutta tuota varattua lukuunottamatta olen pysynyt yhdessä kerrallaan, en siis treffaa monia yhtäaikaa. Pakko kaunistella omaa sikailua, koska kammoksun kun tekemisiäni arvostellaan. En niistä puhu koskaan kenellekään, ja tämä nyt on oma väyläni puhdistaa omatuntoani aina välillä, armahdan siis itse itseni.


Nyt olen ollut itsekseni kuukauden päivät, ilman minkäänlaista kontaktia vastakkaisiin, selaillut toki Tinderin ihmellistä tarjontaa, ja törmännyt siellä ajatukseen. Meitä sinkkuja on tuhottoman paljon. Suurin osa nöyrästi liikenteessä etsimässä uutta suhdetta ja ystävää, mutta joukossa on niitä, joilla on parisuhde jo olemassa, ja joko luvalla tai ilman lupaa etsivät seksiä. Jotenkin pistää vihaksi, kun toisille ei anneta mitään, ja toiset taas saavat tuplasti?!?

Taik mistä minä tiedän saavatko nämä varatut yhteydenottoja, toivottavasti eivät, mutta siis ymmärrättehän varmasti pointin, että ahneita ihmisiä on edelleen 2020 luvattoman paljon tuolla vapaana...


Ugh, olen puhunut, prkele.