Laitan taas vähän juttuja muistiin 🤔

Lomautusta on nyt kestänyt aika tarkkaan nelisen viikkoa, en kaipaa töitä, ja pääkoppakin nauttii kunnon yöunista. Toki tää tilanne verottaa sosiaalista elämää, mutta en koe missanneeni moniakaan hyviä pippaloita täällä kotona nyhjätessä....

Kaverilla menee lujaa, niin lujaa että välillä tosiaan ahdistaa päivittäinen selonteko milloin minkäkin miehen sanomisista 🙈, viime vuonna se oli hra ex, ja pankkilaina, sitten tuli Alkkis, "ihana pahapoika jolla ei huolta huomisesta", sitten the boss, jolle piti lähetellä herutuskuvia viikkotolkulla, ja nyt uusimpana tindermatch joka on niin kuuma, kaikki tässä neljän kuukauden aikana. Ja exää lukuunottamatta sekä Alkkista, kaikki ovat vielä kuvioissa, sekä vielä yksi Pikkumopopoika, joka pettää tyttöystäväänsä....

Olen miettinyt, mihin mua tässä "ystävyydessä" tarvitaan, kunnes hoksasin tovi sitten, että no hitto, mähän olen se seurueen lihavin, tottakai jokainen näyttää sexyltä kun mä olen vieressä, ilmankos vientiä riittää. Ja se että olen taas se surullisenkuuluisa likaviemäri, jonne kaadetaan kaikki paska kun elämä murjoo. Eipä juuri mietitä, miltä tuntuu olla himassa yksin illat kun on kuunnellut ensin päivän toisen panikointia aiheesta näyttääkö tämä herukuva paremmalta kuin tämä ja vastaako mies kuvaan ja miksei se vastaa, sitten selata sen jälkeen omia kokemuksia treffailun saralla ja todeta että olen vaan ilmeisesti liian tylsä nykypäivän vaatimuksiin.

Mulle riittäisi kivannäköinen mies joka ottais kainaloon, ja naureskelisi mun kanssa näiden bimbojen läpinäkyvälle säälittävyydelle. Ja sanois et "älä muru murehdi, sä oot satakertaa sexympi kuin toi tulee ikinä olemaan, vaan siksi ettet tuo sitä naamalle"....

Ei hitto, olenko mä kateellinen?!? No en, mä en ikinä kehtais liikkua itseni kanssa jos haluaisin olla samanlainen

Miksi mua sitten ottaa päähän päivä päivältä enemmän?

Ja nyt mä jo unohdin, miks aloin kirjoittaa 😖....

Eiku joo, siis tässä vaan kulutan aikaa, välillä liikun välillä en, nautin once in a lifetime-lomasta ❤️, päivät kuluu yhden ulkoreissun taktiikalla, kerran päivässä jonnekin ulos, ja sitten netflixiä tai nettiä loppupäivä, cool 😎