Täällä mä nyt istun yksin pimeässä.

Mietin miten 26vuotta nyt olen yrittänyt sisäistää miesten maailmaa, enkä edelleenkään tajua siitä mitään.

Kipeän eron jälkeen olen yrittänyt erilaista treffipalstaa,joissa juttu menee kutakuinkin aina samalla tavalla, flirttaa jollekin jonka kuva miellyttää sua. Hyvällä tuurilla sun kuva miellyttää sitä, jolloin voitte jutella. Olen vahvasti tunneihminen ja imen toisesta kaiken infon mikä on saatavilla. No, se toinen joo on täys ääliö ja saat paluupostissa kuvan kikkelistä, tai sitten saat kiinnostavan vastauksen.

Nyt löysin mukavan tyypin, ollaan kirjoiteltu viikko niitä näitä, ja nyt yhtäkkiä ei enää vastaa viesteihin. Missä meni vikaan? En ymmärrä, kaverit neuvoo että ole salaperäinen, mutten halua. Haluan olla rehellinen ja kertoa omista tunteistani. Mikä on näköjään liikaa. En ole rakastunut, saati vihjaillut sellaisesta, vaan huolestunut kun toisesta ei kuulu, ja yritän olla huomaavainen. Missä kohtaa siis taas tulkitsen väärin toisen ajatukset?

Miten tää vitun deittimaailma toimii ?!?

JÄLKIMAININTA;

Se tyyppi löysikin seuraa. Mulle kertoi sitten parin päivän päästä, kiitos siitä kuitenkin.