Tovi mennyt viime kirjeestä.

Mulla menee hyvin :)

Tänään ostin itselleni auton.Ehkä vähän hätäistä, mutta olin sitä ajatellut muutaman viikon, ja tänään toteutin.

Olen saanut kaksi uutta ystävää.Ihmisistä, joiden kanssa en olisi ikinä uskonut ystävystyväni, ei nyt sentään exän uutta, mutta samoihin kuvioihin liittyviä ihmisiä. Sellaisia jotka ottivat mut "perheeseen", vaikka muistutan kaikesta paskasta viime vuodelta. Elämä on ihmeellistä....

Kävin pari viikkoa sitten ennustajalla. Aika outoa, miten korteista nousi esiin mun masennus, vaikken siitä maininnut. Mun lapset tulevat pärjäämään loistavasti elämässä. Mä tulen löytämään parisuhteen, sellaisesta joka ei miellytä mun silmää, mutta hyväksyy mut ja lapseni täysin.Saan pojan, jos vielä päätän hankkia lapsen... Noh, sitä odotellessa...

Ihmistä kaipaan ajoittain tosi kovasti. Jotakuta joka ottaisi kainaloon, ja halaisi.

Muuten olen tosi onnellinen, ja tyytyväinen itseeni.