Kaikenlaista....lähdin kuulkaa heinäkuussa yksin, mitä en koskaan tee, oluelle paikalliseen. Kello oli yhdeksän, ja paikalla mun lisäksi kolme muuta tyyppiä. No ajattelin sitten kaivaa kännykän ja ja viihdyttää itseäni sillä, kun tajusin että jätin sen laituriin kotiin. Ristus, mikä paniikki olla ilman puhelinta... paikalle pölähti seurue, jonka kuski auliisti käytti mut kotona hakemassa puhelimen ja nyt mä vähän niinku seukkaan sen kuskin kanssa.

Pitkä tarina lyhyesti. Onhan tässä kaikenlaista tapahtunut aiheeseen liittyen, mut allekirjoitan sen, että siinä vaiheessa kun unohdat tarvitsevasi parisuhdetta, ja alat nauttimaan omasta olosta ja se on ihan fine, tulee joku vastaan. Jos noin niinku olet toivonut löytäväsi jonkun. Sillai mä uskon, koska olin jo välillä hyvinkin epätoivoinen.

Ja tämä meni niinkuin ennustaja mulle sanoi. Hän on niin hyvä mulle ja lapsille. Ulkonäöllisesti, noh, isikroppa ja hurmaavat hymykuopat vihreillä silmillä, kelpaa. Tatuointikin on. Ja ihana perhe. Ja nuori, optimistinen ja hauska ihminen, joka saa mut hyvälle tuulelle. Voiko enempää pyytää?