Hohhohoijaa....

Onpahan taas viikko takana. Auto hajos, sain korjautettua tosin.Digiboxi hajos, tai niin luulin, mut toi vika taitaakin olla lähetyspäässä.

Orastava suhde hajos, tai niin oletan. Mukavasti alkanut seksisuhde osoittautui todellakin vain seksiksi ja kun tein sen virheen että sanoin ääneen, että toivoisin sen olevan enemmänkin, mies katosi vähin äänin.

Miks mä ajaudun tällaisiin juttuihin, joissa huomaan olevani pelkkä pano, niinkuin aiemmin jo totesin? Miks mä annan itselleni tapahtua tällaista? Mitä mä teen väärin? Mikä mussa on vikana?


Aiemmissa suhteissa kumppani ei halunnut sitoutua, ajattelin sen olevan jotain pakokauhua tulevasta, mutta kun tää toistuu ja toistuu, niin pakkohan se on olla vika minussa?

Olen kivannäköinen, lojaali, empaattinen, lapsi/eläinrakas, hauska, rento, itsenäinen. Ihan perusjuttuja, mutta sellainen, mitä netin mukaan miehet arvostavat. Syy taitaa siis olla vaan se että annan. Koska itsekin haluan.

Ehkäpä siis niin ei kuulu toimia?


Huomasin, että näitä mun juttujani joku tosiaan joskus lukeekin, niin voisitko kertoa minulle, millaisia ajatuksia kirjoitukseni herättää?

Olenko itsekäs, kun kerron vaan omista huonoista ajoistani?

Haluaisitko lukea jostain muusta?