Mä olen niin pettynyt itseeni. Aloitin tammikuussa remontin itseni kanssa. Painonpudotus, tupakanlopetus, entisten unohtaminen ja itseni etsiminen. Vähän paljon kaikkea kerralla, ja niinhän se kaikki kusahti. Alkuun painoa putosi kilo viikossa, enkä muuttanut mitään, merkitsin vaan ylös kaiken syömisen. Olin ilman tupakkaa 3 viikkoa, kunnes kyllästytti tissuttelu ilman röökiä, ja niin sitten annoin itseni sauhutella kun otan. Aiemmin otin joka toinen viikko kun olin yksinäni. Sitten se yksin dokailu alkoi kyllästyttämään, ja jätin sen yhteen iltaan kuussa ja lonkeron määrä putosi yli puolella, nyt riittää 4 iltaan. Noh, tupakka hiipi sitten takaisin, pari tupakkaa arkisinkin. Kun olen siis yksin.

Alkuun punnasin itseni kerran viikossa, nyt lähes päivittäin. Ja paino on noussut takaisin lähtöpainoon. Kalorit pysyy sovelluksen rajoissa ja käyn kävelemässä. Nukun 7 tuntia yössä arkisin ja viikonloppuna 9 tuntia. Jotakuinkin sekin pitäisi olla oikein. Stressaan rahasta ja omasta olotilastani koko ajan, joten voiko se olla syynä tähän jumiin? Vaihdevuodet tuskin on vielä alkaneet.

Mietin kilpirauhasen vajaatoimintaa, aika moni oire täsmää,  mutta arvot on mitattu 6 vuoden aikana kolmesti. Aina normaalissa, nyt siitä viimeisimmästä on jo tosin yli 3 vuotta. 
Vai olenko mä laiska ja huijaan itseäni kun olen vaan saamaton🤔?

Mulla on jo muutenkin niin paska olo itseni kanssa, elämä on jämähtänyt samaan kaavaan, eikä valoa näy kuin pieninä hitusina silloin tällöin.